|
Post by Ellen H on Dec 6, 2015 7:38:37 GMT
Miten valitsit hoitohevosesi?On aina hauska tietää, miten ja mitkä syyt (hevosen ominaisuudet, luonteenpiirteet yms) saavat ihmisen pitämään jostakin hevosesta. Miten ja millä perustein sinä valitsit hoitohevosesi?
|
|
|
Post by Jenni on Dec 7, 2015 18:12:25 GMT
Lolan valintaan vaikutti varmasti osittain se, että aloitin ratsastuksen juurikin tuommoisella mustalla, itsepäisellä shettiksellä Myös kiva nimi ja maininta askellajien pompottavuudesta vaikutti kovasti valintaan
|
|
|
Post by Olga on Dec 28, 2015 8:44:11 GMT
En mä tiedä, tapahtui sama juttu, kuin IRL:kin minulle tapahtui. Eli heti kun näin erään uuden tuntihevosen kuvan, nimenomaan vain kuvan, tuntui, että me kuulutaan yhteen.
|
|
Julia
Lannankärrääjä
|
Post by Julia on Dec 30, 2015 19:56:24 GMT
Erica vain nappasi, oikein suloinen ja ihana prinsessaponi, josta varmasti tulee vielä joku päivä kilpakenttien kuningatar. Poni, jonka kanssa harrastaminen tavoitteellisesti on mahdollista ja tylsääkään ei varmasti tule. Ulkomuotokin on enemmän kuin hurmaava. <3
|
|
Tintti
Lannankärrääjä
|
Post by Tintti on Dec 30, 2015 22:26:56 GMT
Miehet.. ei niiden kanssa voi elää, muttei ilmankaan. Samu oli just sellane sopiva mies mun makuun, eikä oo ulkonäöllä pilattu ;D
|
|
Inkeri
Lannankärrääjä
|
Post by Inkeri on Jan 13, 2016 14:49:51 GMT
Mä pysytyin vaan kuvittelemaan mut jahtaamaan Pennyä ympäri tallin pihaa, ideoita merkintöihin suorastaan sateli! Pennyä ei todellakaan ole pilattu ulkonäölläkään, joten ei muuta kuin Ellenille sähköpostia! =)
|
|
|
Post by Josefine on Feb 20, 2016 15:49:43 GMT
Ekaks mä valitsin ns. parhaitten mentyä Ruusan, mutta kun Fida vapautui, niin ah! <3 Se oli vaan rakkautta ensisilmäyksellä!
|
|