|
Post by Ellen H on Dec 6, 2015 7:36:35 GMT
Pullislaiset IRLHenkilökuntaesittelystä löytyy minusta ja hoitajien kaapeista hoitajista "virtuaaliminä"-esittelyt. Ajattelin, että olisi hauska kuulla ja tietää, minkälaisia ihmisiä ruudun toisella puolella istuu IRL. Itsestään ei tarvitse kertoa mitään, mutta jos haluaa niin antaa palaa! Henkilökohtaisia asioita ei tarvitse eikä pidä kertoa. Ellen IRLOlen 25-vuotias IRL-maailmassakin Elleniksi nimetty "nuori" nainen maaseudulta. Valmistuin jonkin aikaa sitten ensihoitajaksi ammattikorkeakoulusta ja nyt työskentelen akuutin hoitotyön parissa, tarkemmin ottaen ambulanssissa. Olen harrastanut hevosia yli kymmenen vuotta ja ratsastanut saman verran. Nykyään harrastan ratsastusta harrastemielessä 3-4 kertaa viikossa vuokrahevosillani. Toinen vuokrahevosistani on 7-vuotias puoliveritamma, jolla menen koulua ja esteitä. Toinen taas on 8-vuotias suomenhevosruuna, jolla pääosin maastoilen.
Minulla on kaksi koiraa, pikkuinen räksyttäjä ja sitten vähän isompi sekarotuinen kaveri. Virtuaalimaailmassa olen pyörinyt yli kymmenen vuotta, varmaankin 12-vuotiaasta lähtien. Ensimmäinen nimimerkkini oli etnei ja sitemmin Adrianne. Nyt olen pyörinyt Elleninä jo vuosia. Ensimmäinen tallini oli expage-sivustolla, sitemmin siirryin websin valmispagelle. Ensimmäisen tallini nimi taisi olla Syksynlehti. Olen aina rakastanut pyörittää virtuaalitallia, joissa on hyvä yhteishenki ja talliporukka. En ole yhtään kisaihmisiä, mutta olen yrittänyt ylläpitää myös tallia, jossa hevosilla kilpaillaan alaisissa. Vastuutehtävinä virtuaalimaailmassa olen ylläpitänyt vuonna 2008 virtuaalista valjakkoajojaosta (VVJ) ja ollut vuosipari takaperin VRL:n leivissä hevos -ja tallirekisterissä.
Pulliksen perustin ensimmäisen kerran vuonna 2009 ja siihen syntyi jo silloin erilainen, vahvempi tunneside kuin aiempiin talleihini, joita ovat mm. ratsastuskoulu Arona ja ratsastuskoulu Ruistupa. Aikoinaan olen pyörittänyt myös Lumpeen Suomenhevostallia, Effect Poniesia ja Kitthood Sporthorsesia. Pullis meni ensimmäisen kerran tauolle minun lähdettyäni armeijaan 2013. Siellä vietin vuoden ja sitemmin palailin virtuaalihevostelun pariin. Haluatko tietää minusta jotain lisää? Kysy!
Keitä te olette?
|
|
eepu
Lannankärrääjä
|
Post by eepu on Dec 6, 2015 19:25:19 GMT
Eepu IRLOon 22-vuotias naisenalku (tai nainen? ) Oulun suunnilta. Perheeseeni kuuluu koira Nada (s. 12.05.2015), rodultaa seropi jossa 50% amstaffia, 25% bullmastiffia ja 25% pitbullia, ja sitten isä ja mummi. Äitiki mulla on, mutta oon etäinen sen kans ja nään sitä kerran 2-3kk aikana. Harrastuksia ei tällä hetkellä ole muutaku tuo koiruus. Aikanaan harrastin ratsastusta n. 10 vuotta, mutta lopetin kun meni mielenkiinto ja alko tuntuun pakkopullalta. Nyt tarkotus ois tässä jossain kohtaa palailla takas ratsastuksen pariin. Virtuaaliharrastuksen alottanut 2004, ja ekan tallin perustin 2005. En muista mitä kaikkia talleja mulla on ollut, tällä hetkellä rp, sh ja pv kasvatukseen keskittyvä Kettula ja sit isompi puokkiprokkis rakenteilla. Entisiä nimimerkkejä mm. dame, heviherne, evan (josta muodostunut tämä eepu) ja sit Laura K. joka edelleen osittain käytössä.
|
|
jenni
Talliorja
|
Post by jenni on Dec 7, 2015 18:44:53 GMT
Jenni IRL
Hei! Olen 13-vuotias, ratsastusta ja hevosia koko pienen ikänsä harrastanut vaaleahiuksinen tyttö. Hevosia meillä kotona löytyy neljä kappaletta, joista kaksi varsoja. Muuhun eläinkatraaseen kuuluvat kaksi koiraa ja maatiaiskissa. Ratsastuksen lisäksi harrastan virtuaalihevosia, piirtämistä sekä lukemista. Aktiivisemmin toimivia v-talleja multa löytyy kaksi, molemmat painottuvat suomenhevosiin
|
|
|
Post by oona on Dec 9, 2015 9:29:28 GMT
Oona IRLOikeassa elämässä oon 23-vuotias espoolainen (tosin alunperin lähtöisin Lahdesta). Opiskelen Helsingin yliopistolla tietojenkäsittelytiedettä eli kunnon tietokonenörtti istuu täällä ruudun takana. Tällä hetkellä harrastan thainyrkkeilyä ja lenkkeilyä tietenkin virtuaalihevostelun lisäksi. Oikea hevosharrastus sen sijaan on määrittämättömällä tauolla aika- ja rahapulan takia, mutta ratsastusta on kyllä tullut harrastettua niin ratsastuskoululla kuin myös vuokrahevosen kanssa. Hinku hevosenselkään on kyllä kova, joten eiköhän ratsastusharrastus jatku heti kun aikaa ja rahaa vaan löytyy enemmän. Virtuaalimaailmassa liikun yleensä nimellä Otterley, josta Oonan nimi onkin johdettu (oikealta nimeltäni olen Jenni). Oonaa olen käyttänyt alter egona aikaisemminkin, jos olen osallistunut hoitajatoimintaan tai ratsastustunneille. Omistan virtuaalitalli Hukkapuron, missä kasvatetaan pääasiassa koulupainotteisia suomalaisia puoliverisiä. Virtuaalihevosia olen harrastanut enemmän ja vähemmän ala-asteikäisestä asti, mutta pitänyt välillä pitkiäkin taukoja. Hukkapuron kanssa olemme nyt porskuttaneet aktiivisesti kuitenkin reilun vuoden ajan
|
|
|
Post by Vilma on Dec 27, 2015 21:34:57 GMT
Vilma IRLMä olen hevosia aktiivisesti harrastava lukiolaistyttö Itä-Suomesta. Itseasiassa mullakin oli ensihoitajan työt haaveena, kun silloin piti peruskoulusta päättää minne hakee. En kuitenkaan ollut vielä täysin varma, ja toisena vaihtoehtona oli jokin yliopistoala, joten opiskelen nykyisin lukiossa. Tavoitteet ehtii varmasti vielä muuttua, mutta tällä hetkellä edelleen terveystieteet ja biologia kiinnostaisi yliopistotasolla Ratsastan edelleen säännöllisesti 2krt/vko ratsastuskoululla, jonka lisäksi mulla on hoitohevosena mukava puoliverimummo, jonka kanssa puuhaillaan maastakäsin lähinnä kävelyttäen ja juoksuttaen, sekä tietysti paijaillaan. Kisaamisen lopetin viime kauden jälkeen ajan- ja innostuksenpuutteen vuoksi, joten nyt ratsastan vain ratsastuksen ilosta! Virtuaaliheppoja olen harrastanut jostain vuodesta 2009, ja mulla on ollut varmaan lukemattomia talleja, joista yksi on todella ollut pitkäjänteisesti ylläpidetty. Muihin on sammunut into viimeistään parissa kuukaudessa, parhaimmillaan päivässä, joten nykyisin yritän pitää tiukkaa linjaa, että ei vtalleja mulle.. Hoitohevoset on aina ollut se mun juttu, ja yleensä mun hoitajanurat loppuu siihen, kun itse talli sammuu. Kun lähes kaikki muu on virtuaaliharrastuksesta karsiutunut pois aina talleista, kisahevosista, kenneleistä ja kaohoitoloista asti, niin tarinointi ja hoitelumeininki on tullut jäädäkseen
|
|
|
Post by Tanttu on Dec 27, 2015 22:12:30 GMT
Tanttu IRLTäällä kirjoittelee lukion viimeistä vuotta käyvä heppalukiolainen Pohjois-Savon ja Pohjois-Pohjanmaan väliä toisinaan kuljeskellen. Alunperin oon siis Oulun suunnilta ja nykyään asun ainakin vielä puoli vuotta Kuopion seuduilla yrittäen selvitä lukiosta sekä kirjoituksista hengissä omalaatuisen islanninlammaskoiran kanssa elellen. Harrastuksiin kuulunut siis viimeiset pari vuotta ratsastus ja välissä ehdin kolmissa kisoissakin pyörähtämään todeten että se ei ollut se mun juttu. Joulun jälkeen luultavasti mua ei nähdä pitkään aikaan enkkutyylisillä tunneilla ratsastamassa, koska kiitos ihana lukioni hevoset tulee vähän korvista ulos ja vaihdan pikkuhiljaa lännenratsastuksen ja islanninhevosten pariin. :-D Myös kitaran soittaminen on kuulunut elämään ysiluokalta asti. Virtuaalihevoset on olleet mun harrastus jo ykkösluokalta asti (hui kauhee ) hoitohevosten ja -koirien, parin oman tallin ja omien hevosten kautta. Hoitajajutut ja yksityishevoset on ja pysyy, ja jopa tallikin, jonka olen aikaisemmasta poiketen saanut valmiiksi asti
|
|
lottis
Lannankärrääjä
|
Post by lottis on Dec 27, 2015 22:35:58 GMT
Täältäkin löytyy abivuotta käyvä 18-vuotias lukiolaistyttö. Harrastuksiin kuului vielä viime kaudella pelaaminen SM-tasolla pesäpalloa mutta pelaaminen loppui pitkäaikaisen loukkaantumisen myötä. Salilla olen jatkanut käymistä, sen mukaan miten tuon vammani kanssa kykenen. Vamman vuoksi haaveammattikin meni uusiksi ja nyt sitten olisi pari kuukautta aikaa päättää mikä minusta tulee isona ja minne haen opiskelemaan, sitä ennen haaveissa olisi armeijan käyminen. Ratsastusta tuli harrastettua 8-vuotta mutta sen lopetin useampi vuosi takaperin ajanpuutteen vuoksi. Kovasti pakottaisi takaisin satulaan ja siellä tulikin käytyä tänä syksynä testaamassa russiruunaa (hyvä, että selässä pysyttiin, taidot sen verran ruostuneet ). Paikkakunnalta ei vain löydy yhtään toiminnassa olevaa tallia muutamia yksityis- ja ravitalleja lukuunottamatta, joissa voisi opastetuilla ratsastustunneilla käydä, opastusta nimittäin tällä hetkellä todellakin tarvitsen. Hyvä, että muistan miten varusteet hevoselle puetaan Virtuaalihevosia harrastin joskus vuonna 2008(?) muiden talleilla hoitajana ollen ja myöhemmin perustin ensimmäisen tallini, jolloin tietämystä mm. virtuaalisesta ratsastajailiitosta itsellä ei ollut. Nyt vuosi takaperin eksyin takaisin, tutustuin VRL:n ja htnettiin ja tänne olen näköjään tullut jäädäkseni. Päätallini on Funfair Ponies, joka on tähän saakka pysynyt melko aktiivisena. Siinä sivussa omistan kilpailukeskuksen ja ahaltekejä sekä holsteja kasvattavat tallit. Pulliksena yksärin omistajana olisi tarkoitus tuoda hieman erilaista harrastamista omaan virtuaaliharrastukseen.
|
|
|
Post by Olga on Dec 28, 2015 8:40:24 GMT
Olga IRLGlup. Uskallankohan mä kertoa mun ikää? Te olette muhun verrattuna niin vanhoja... No, mutta jos unohdetaan ikä, niin olen x-vuotias hevoshullu Itä-Uudeltamaalta. Olen ratsatanut tunneilla pian 4 vuotta, mutta olenollut hevosten kanssa tekemisissä parivuotiaasta lähtien. Lisäksi neljän vuoden sisään on mahtunut hoitohevonen, kaahottava issikka, josta sainkin sitten ihan mukavan otuksen esiin. Olen ratsastanut satulalla vain kerran, ja sekin oli ratsastusleirillä maastossa. Olisi kyllä kiva kokeilla joskus satulaakin : D Perheessäni on äiti, äitipuoli, isä, isäpuoli, 3 siskoa, sekarotuinen adoptiovauva Maia (kyse on koirasta) & 2 veljeä. Lisäksi päälle vielä 4 puolisisarta. Perheenjäseneksi voi laskea myös Reetu - nimisen arabiristeytyksen, joka muistuttaa kyllä kaikkea muuta kuin arabia... Sukuposti kyllä näyttää Reetun eestinhepaksi, mutta kurkatkaas emän sukua! Reetu ei siis ole omani, vaan vakiohevoseni tunneilla ja periaatteessa myös vuokrahevoseni. Ei siis kirjallisesti, mutta saan ratsastaa sillä hoitoa vastaan. Virtuaalimaailmassa olen nyt ollut Olga jo jonkin aikaa, olen perustamassa tallia ja sillain, siinä sivussa pyörin muiden talleilla aktiivisestikin.
|
|
|
Post by siinau on Dec 28, 2015 12:43:19 GMT
siinau IRL. Enpä ole koskaan itsestäni erityisemmin kertonut mitään kuka oikeasti olen... Täytän helmikuussa 27-vuotta (kauhea ikäkriisi, olen vanha :3) ja hevosia olen harrastanut lapsesta asti. Ollut kaksi omaa ponia ja kaksi omaa lämppäriä. Kuitenkin nykyään ei yhtään omaa, ja satunnaisesti heppailen tuttavani tallilla välillä viikolla parikin kertaa tai sitten kuukaudessa muutaman kerran. Auttelen häntä niin aamu kuin iltatalleissa, eli jos hänellä on töitä niin minä käyn hoitamassa hevoset ulos/sisään ja niiden ruokinnat yms Tallista löytyy 3 lämppäriä, yksi ex-ravuri, treenattava ja tämän kesäinen varsa. Olen oikeastaan enempi raviharrastaja kuin ratsastaja, viimeeksi hevosen selässä käynyt vuosi sitten. Nyt innolla odotan että päästään varsan opetus aloittamaan, ja jonakin päivänä mahdollisesti radalle asti Kotona minulla on sekarotuinen noin 42kg painava uros koira, ja sen lisäksi neljä kissaa sekä kaksi akaattikotiloa Asun myös avopuolisoni kanssa, ja olen työskennellyt eläinsuojelualalla eläintenhoitajana, tällä hetkellä kuitenkin työtön joten aikaa virtuaaliheppailuun kuluu melkeinpä kaikki yöt :3 virtuaalimaailmassa käyttämäni nimi ei ole oikeani, ja oikea nimeni pysyköön toistaiseksi salaisena Minulta löytyy reilu vuoden pystyssä ollut virtuaalinen ravitalli Ruskolilja, ja juuri hetki sitten perustin raviponeilleni oman tallin Tunturipajun Tarinapainoitus on melko uusi juttu minulle ja yritän pikku hiljaa kehittyä noiden tarinoideni kanssa, pahoittelen jos tarinani ovat tönkköjä ja tylsiä
|
|
sessa
Lannankärrääjä
|
Post by sessa on Dec 28, 2015 16:55:09 GMT
Sessa IRL Olenkin Ellenin ammattisisko, tosin en itse ole vielä valmistunut. Olen 22vuotias sairaanhoitajaopiskelija pääkaupunki seudulta. Tai ehkä ihan pikkusen siitä sen ulkopuolelta. Saman katon alla asuu meikän lisäksi, meikän reilu vuodenikänen mitteliuros ja kämppis ja kämppiksen kaksi koiraa. Haaveissa olisi toinen koira, mutta opintojen takia ei nyt ainakaan ole aikaa. Ehkä sitte kun alan kirjottelemaan ONTtia Olisin ottamassa silkkivinttikoiraa, koska vinttikoirat <3 Heppataustaa on reilu viistoista vuotta, oon käyny luoja ties kuinka monella tallilla ja ratsastanu vähän kaikenlaiaisa hevosia. Muutama vuosi sitten kyllästyin siihen, kun en oikein edistynyt ja kentällä pyöriminen maistui puulta. Mentiin sitten koulua tai hypättiin. Joten lopetin ratsastuksen ratsastuskoulussa ja aloin vuokraamaan ex-ravuria. Ennen tätä ihanaa suokkirouvaa mulla oli ihan hillitön maastokammo, mutta sen avulla pääsin siitä yli ja nyt meen maastoon ihan millä hevosella vaan. Viimmeaikoina oon tosin löytäny issikat ja olen rakastunut niihin. Tällähetkellä opinnot vie niin paljon aikaa (ja rahaa) etten kerkeä säännöllisesti ratsastamaan, mutta aina kun mahdollista lainaan jostain jonkun heppaa ja käyn maastossa. Virtuaaliheppailuja harrastin joskus reilut kymmenen vuotta sitten. Silloin mullakin oli pari tallia, jotka oli tehty aina niin ihanalla freewebs pohjalla. Pidin varmaan kymmenen vuoden tauon ja nyt kun ei aika riitä roikkumaan oikeilla talleilla, tulin siirryin nettiin lievittämään heppaikävää. Tosin vähän luulen että tässähän se ikävä vasta tuleekin.
|
|
Julia
Lannankärrääjä
|
Post by Julia on Dec 30, 2015 20:07:55 GMT
Mä oon keväällä 15 vuotta täyttävä tyttö, harrastan hevosia ja musiikkia pääosin. Välillä käyn salilla ja lenkkeilen. Perheeseen kuuluu vanhemmat, kaksi pikkusiskoa ja koira. Tykkään matkustelusta, lukemisesta, elokuvien katselusta jnejne. Oon huono kertomaan itestäni, mut hevosharrastuksesta voin sanoa sen verran että oon ratsastanu ratsastuskoulussa n. 10 vuotta ja nyt tänä keväänä pahimpien kiireiden laannuttua olis tarkotus ettiä vuokrahevosta/ponia mut katotaan nyt että löytyykö. Vähän myös houkuttais alottaa kilpaileminen muuallaki ku iha vaa tallikisoissa.
|
|
|
Post by Carla on Jan 7, 2016 12:04:05 GMT
CARLA IRL
Mä olen kuukauden päästä 18-vuotta täyttävä opiskelija. Asun omassa kämpässä avomiehen (hyi, en tykkää vieläkään tosta sanasta...) kanssa ja helmikuussa meille tulee pieni kissavauva, jonka ajattelin Siiriksi nimetä. Iskä ja äiti asuu noin 20km päässä musta, erillään tosin ja on mulla sit pikkuvelikin. Heidän kanssaan oon melko tiiviisti tekemisissä.
Mä harrastin ratsastusta n. 10vuotta, mutta sitten mulle puhkes niin paha hevos- ja heinäallergia, että eihän siitä enää mitään tullut. Harrastelin ratsastuskouluilla ja yksityisten hevosten parissa, mulle ehti karttua paljon kokemusta hyvin monen erilaisen hevosen kanssa ja sitä ilolla muistelen. Nämä virtuaalitallit siis tällähetkellä ainoa asia, mikä pitää mut kiinni "heppatyttöydessä"
|
|
Riella
Lannankärrääjä
|
Post by Riella on Jan 9, 2016 8:03:09 GMT
Hmmm.. Arvatkaa saanko tätä pidettyä lyhyenä? Eli siis Riella-nimimerkin takana istuu 21-vuotias, ammatiltaan eläintenhoitaja ja Pohjois-Karjalasta kotoisin oleva nuoren naisen alku. Syntyjään Joensuusta, mutta parin mutkan kautta palasin takaisin opiskelupaikkakunnalle Kiteelle, aivan Venäjän rajan tuntumaan. Asun tällä hetkellä avopuolisoni maatilalla ja meillä on kasa karvakamuja - 30 nautaa (lypsykarja + nuoret + vasikat), 2 kissaa ja 2 saksanpaimenkoiraa (nämä ovat minun, 3,5- ja 1,5-vuotiaat). Lasketaanko ne satunnaiset villielukat mitä pihassa pyörii? Pihassa on myös vielä toistaiseksi kaksi suomenhevosta, joista toinen on minun ja toinen ystäväni. Oma heppa kuitenkin lähtee toisen muuton myötä myös vuokralle todella kivalle tallille. Ässä on ollu miulla puoli vuotta nyt ja opetellaan edelleen tuntemaan toisemme ja kouluttaudutaan rauhalliseksi, sekä erittäin päteväksi parivaljakoksi. IRL heppailutaustaa miulla on 10 vuotta todella monella eri tallilla. Aloitin yksityistallilla ja jatkoin sitä rataa, vähän aikaa kävin myös ratsastuskoululla, mutta paikkakunnan vaihdoksen takia vuonna nakki ja keppi se jäi. Jatkoin eri vuokrahevosten kanssa, mutta aina jouduin miusta riippumattomista syistä lopettamaan. Yhdellä tallilla kävin jopa kolme vuotta! Eniten on kokemusta pipipäisistä suomenhevosista, mutta onneks tää oma on kaukana siitä! ^^ Virtuaalihommiakin oon harrastanu 10 vuotta (jo - hui!), aloittaen erilaisilla talleilla. Sitä omaa "the juttua" ei meinannu löytyä, mutta kappas se sitten löytykin suomenhevosten parista. Kaks suomenhevostalli siis löytyy, Rajaton ja Riikinneva. Ratsastuskoulukin miulla on ollut, joka nykyään toimittaa harrastetallin virkaa. Ja puoliveritalli. Ja ponitalli. Näiden kans harrastan inspiraatiosykleissä ja ajan sallimissa rajoissa.
|
|
|
Post by Hanne on Jan 9, 2016 12:55:54 GMT
Jospa mäkin raapustelen tänne jotain... :D Hanne on oikeasti maaliskuussa 22-vuotta täyttävä nuori nainen Hämeestä. Syntynyt olen Hollolassa, mutta Lahtea oon pitänyt aina vähän niin kuin kotikaupunkina. (Vaikka Hollolalaiseen periaatteseen kuuluukin olla ylpeä hollolalaisuudestaan. :D) 2014 lähdin opiskelemaan hevostalouden agrologiksi Mustialaan, eli Forssan vieressä sijaitsevaan kyläpahaseen. Opistohan on osa Hämeen ammattikorkeakoulua. Kaksi ja puoli vuotta aika tarkalleen olisi tota koulua vielä takana. Asun periaatteessa Forssassa, mutta tarkoitus olisi muuttaa takaisin kampukselle kesän jälkeen, kun ei tosta ypöyksin asumisesta oikeen tuu mitään. Etenkään kaikenlaisten terveysongelmien kanssa painiessa. Tällä hetkellä majailenkin Forssan lisäksi aika paljon Hämeenlinnassa poikakaverilla ja tietty porukoilla Hollolassa. Perheeseen kuuluu vaan vanhemmat, sekä äidin omistama issikkapapparainen, Jörkka 25 vee, jonka kanssa aloittelin aikoinaan heppaharrastusta. IRL heppojen kanssa on tullut touhuttua ainakin 15 vuotta. Ratsastuskoulussa aloitin n. 7-vuotiaana ja suht säännöllisesti kävinkin tunneilla aina lukioikään saakka. Abivuonna pidin hetken taukoa ratsastustunneista ja yritin keskittyä kirjoituksiin, mutta lukion jälkeen ei sitten enää oikein löytynytkään semmoista kivaa ratsastuskoulua. Tällä hetkellä ratsastan melko satunnaisesti, mutta yritän käydä jossain ainakin kerta viikkoon. Hevoset on kuitenkin mulle semmoinen henkireikä, että pää alkaa hajoilla jo parin viikon tauon jälkeen. :D Käyn katsomassa meidän issikkaa yleensä vähintään lomilla, tai kun olen pidemmän aikaa kotosalla. Vähän harvemmin käyn ratsastamassa tädin ihanaa puolvieriruunaa, Ilpoa, joka onnekkaan sattuman kautta päätyi tädilleni yhdestä kivasta ratsastuskoulusta, jossa kävin vuoden verran. Haluaisin käydä Ilpolla enemmänkin, mutta sukulaisten tila sijaitsee niin kaukana, ettei joka viikonloppu vaan jaksa lähteä ajamaan. Näiden lisäksi Forssassa käyn yhdellä vuonohevostallilla humputtelemassa maastossa koulukaverin kanssa. Kaiken kaikkiaan mun hevosharrastus on tällä hetkellä tämmöistä maastohumputtelua. :D Virtuaaliheppaharrastuksen aloitin vuonna 2003 hoitajana jossain tallilla x. Muistan vain, että eka hoitoheppani oli tinkerruuna Putte. 2005 perustin ensimmäisen oman tallini, Talli Kirsikkakuun, joka olikin pystyssä vuoteen 2009 saakka. Nimi vaihtui välissä Talli Castanosta (joku espanjavillitys... :D) Raudikon talliksi. 2009 jäin tauolle, kunnes 2010 tein comebackin ja perustin Kalevantulen, joka nykyisin kantaa nimeä Jukola. Jukolan lisäksi mulla on pari yksityisheppaa. Tietysti täällä majaileva Sentti, sekä toistaiseksi kodittomat Tumppu ja Kunkku. :)
|
|
Inkeri
Lannankärrääjä
|
Post by Inkeri on Jan 13, 2016 14:36:11 GMT
Inksun takana pörrää 19-vuotias riiviö, joka ei pysty erottautumaan mistään lapsellisesta - talvisin on pakko laskea mäkeä pulkalla, onneksi pituus on ihan oikeesti jäänyt kasvuhäitiön reiluun 140 senttiin, jolloin pulkkaankin mahtuu ihan kevyesti, ja voi toki ratsastaa pikkuponeilla. Ratsastusharrastusta on takana jo vuosikymmen, mutta iskin silmäni hevosiin heti parivuotiaana, talutusratsastuksessa. Mä muistan, miten se eka ratsastuskerta oli mahtava, mieleen painui jopa se, että ratsuna toimi musta, pörrökarvainen shettis, jonka selästä onnistuin melkeinpä tippumaan, kiikuin kuitenkin sitkeästi kyydissä :-D Asun kahdestaan Jenkki- nimisen undulaatin kanssa, joka taisi saada nimensä purkan mukaan. Haaveena on oma hevonen, mutta tyydyn oman elämäntilanteeni vuoksi kolmeen ratsastuskertaan viikossa + sitten vuokraponin, ponikokoiseksi jääneen risteytysponioriin Rubensin hoitaminen. Asun Loviisassa maaseudulla. Suomenkieli ei ehkä ole parhaasta päästä, koska olen alkujani Ruotsista, mutta kun muutin jo 5-vuotiaana Suomeen, kieli tuli opeteltua ennen eskaria ihan hyväksi. Virtuaalimaailman mä löysin vasta muutama viikko sitten, kun etsin käyttöä ylimääräiselle ajalle. Etsin pitkään tallia, jolla ei niinkään välitetä hyvästä kielitaidosta, ja sitten löytyi Pullis! Nyt mä sitten kirjottelen Pennylle, ja aikeissa olisi tehdä myös piirustus Pennystä, koska piirtäminen on aina ollut musta tosi mukavaa hommaa
|
|