essi
Lannankärrääjä
❤️Mailis❤️ Kuva on sitten Ekaterina Druzin????
|
Post by essi on Jun 5, 2015 16:29:18 GMT
Einolaan ja Keskustallille (Keskustalli alkaa maanantaina <3)
|
|
|
Post by Tanttu on Jun 5, 2015 18:14:57 GMT
essi, ok! Pidähän hauskaa sitten siellä Mulla nyt ilmeisesti jokin puheripuli jännityksen takia, huomenna pitäisi käydä aamulla ekoissa näyttelyissä tuon häslän ja hölmön islantilaisen kanssa o.O Saa nähdä mitä siitäkin tulee, seuraavalla kerralla sitten ollaan viisaampia
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 5, 2015 19:00:30 GMT
Mie meen huomenna kans näyttelyyn (koira), Miulla kun on tuo ihme olio tuolla nurkassa, jonka pitäisi olla kaunis
|
|
|
Post by Ellen H on Jun 5, 2015 20:12:08 GMT
Lämmöllä muistelen itsekin kesäleirejä! Pidä hauskaa Essi ja nauti!
|
|
|
Post by Tanttu on Jun 5, 2015 20:16:35 GMT
essi, oon tosiaan menossa näyttelyihin mun IRL-koiran kanssa, joka on islanninlammaskoira rodultaan Kannattaa tosiaan kysyä jos ei tiedä puhunko Höffistä vai jostain muusta, saatan vaan puhua jostain islantilaisesta xD
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 5, 2015 20:20:23 GMT
Hee, menin sekaisin islantilainen kun mainitsit xD Ettei vaan olisi sama näyttely, missä paikkakunnalla, mie meen mun sheltti uroksen kanssa sinne jotain häsläämään
|
|
|
Post by Tanttu on Jun 5, 2015 20:24:35 GMT
Essi, heh, joo mie oon taitava puhumaan ohi suuni xD ooi sheltti :3 Missä päin Suomea te huomenna sähläätte? Myö ollaan Pohjois-Pohjanmaalla Hirvittää kyllä mitä siitä ton murkkuikäsen uroksen kanssa tulee joka luultavasti seisomisen sijaan istuu ja menee pyörimään maahan kun tuomari tulee katsomaan..
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 5, 2015 20:28:02 GMT
Me täällä Etelä-Hämeessä, tuomarina joku Serbialainen, että mitenkä pikku Essi pärjää, kun se nainen alkaa mulle kiljumaan jotain Serbiaa (onko se ees kieli?)
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 5, 2015 20:29:01 GMT
Ja samaistun tuohon käytökseen, toi meidän kundi pysäyttelee ja yrittää haistella perässä tuliaa...
|
|
|
Post by Tanttu on Jun 5, 2015 20:31:43 GMT
Oho, serbialainen tuomari voi kyllä tuoda joo oman jännityksensä siihen Täällä onneks niin pieni näyttely että tuomarit on suomalaisia, mutta auta armias jos tuttuja koko paikka täynnä kun sama paikkakunta missä olen 16 vuotta asunut ennen lukioon lähtemistä xD e/ mua jännittää, että onkohan toi tuomari arvostellut ennenkin islantilaisia kun nää on mitä erikoisimpia veijareita äänenkäytön ja muun suhteen xD t. koira luulee olevansa kissa ja jänis..
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 5, 2015 20:37:12 GMT
Koko näyttelyn runsaslukuisin rotu on sheltti xD Onkos teidän islantilainen Kennelistä vai jostain koirakodista? Meidän tuo kundi on kennelistä
|
|
|
Post by Tanttu on Jun 5, 2015 20:40:43 GMT
Kennelistä on, ja vaikka tossa about kahden talon päässä olisi ollut kys. rodun kasvattaja niin mentiin hakemaan toi poitsu kuuden tunnin ajomatkan päästä :-D Toi meidän vieressä oleva kasvattaja nimittäin vähän musta lammas tässä rodussa, sillä oli yhdessä välissä ainakin kolmekymmentä koiraa o.O (ja itseasiassa ton munkin koiran emo on alunperin tosta naapurista mitenniin pieni rotu?) Täällä suomenajokoirat, jämptit ja suomenlapinkoirat vie voiton lukumäärällä
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 5, 2015 20:45:58 GMT
Oonko ainoo joka tarkkailen koko ajan NJ kalenteria xD mutta harvemmin noita ns. Koirahamstraajia on Suomessa, enemmän niitä on Amerikassa, mutta onneksi otitte toisaalta, sillä mun kaveri osti sekarotuisen (mäyräkoira x en muista) nimeltä Roosa. Sen kasvattaja sanoi että on madottanut ja rokottanut, mutta ei ollut, ja se sairastu kennelyskään ja sain matoja, onneks parani
|
|
|
Post by Tanttu on Jun 5, 2015 20:48:58 GMT
Voi ei, noi on ikäviä kyllä tollaset jutut /: Toi on onneks nyt vähentänyt koiria ilmeisesti, mutta saa nähdä, onko ne 11 muuta islantilaista vähintään ton kasvatteja Meille tarjosi kahta 1-1,5 v koiraa, joista toinen oli katkonut hampaita ja toisella löysä selkäranka, mutta niin vähän kaikilla kun mutkakoiria ovat tosin ei opeta noille muutakuin nimen, pissaavat talossa lattialle ja muuta mukavaa, voin sanoa että talossa hieman haisi.. Lisäksi noilla on vielä muutama jämptikin
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 5, 2015 20:50:57 GMT
Kauhee, miten täällä nää oikein antaa eläinrääkkäys-syytteet!
|
|