|
Post by Ellen H on Jun 4, 2015 18:13:57 GMT
Otsikossa asia tulikin! Eli täällä saa pulinoida vapaasti kaikesta maan ja taivaan välillä. Myös omien viestiketjujen tekeminen on enemmän kuin sallittua!
|
|
essi
Lannankärrääjä
❤️Mailis❤️ Kuva on sitten Ekaterina Druzin????
|
Post by essi on Jun 4, 2015 21:50:30 GMT
Moi ? Kuka haluu tarinaan (meen Mailiksen kanssa tekemään maastoreissun ja uittamaan, sitten agilityä leikkimään kentälle, lähtiskö joku mukaan)
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 4, 2015 21:52:54 GMT
Tai oisko joku temppu hommeli vaikka maasta käsin, tai eväsretki, joku aina valittaa että ei oo inspistä ja nyt mulla on sitä liikaa, enkä kerkee toteuttaa kaikkea, kun haluun panostaa ?
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 4, 2015 21:54:14 GMT
Huhuu, ai hups, ihme ettei oo ketään kun kello on yksi yöllä
|
|
|
Post by Tanttu on Jun 4, 2015 22:00:06 GMT
essi, täällä toinen yökukkuja maastakäsittely ja muutkin jutut kuulostaa hyviltä, minä ja Höffi voidaan mielellään tulla mukaan sekoittamaan pakkaa! Ilmeisesti tolla hoitovihkolla on oma tahto, nyt kyllä sopii lähettää viestejä mutta ei aikaisemmin :'D Hehe
|
|
|
Post by Ellen H on Jun 4, 2015 22:33:32 GMT
Mäkin täällä vielä hereillä! Mä voin kans tulla Nökön tai Rellan kanssa kun ovat vielä vapaina.
|
|
|
Post by Tanttu on Jun 4, 2015 22:53:01 GMT
Mulla oli syvästi tarkoituksena mennä pari tuntia sitten nukkumaan, mutta täällä sitä vielä ollaan hereillä ja suunnitellaan uutta tarinaa Mietiskelin itsekin jotain maastakäsittelyjuttua ja ruohon syöttely reissua ponien kanssa.. (Onneksi seuraava ajotunti on sentään ensi viikolla, niin tästä yökukkumisesta ei aiheudu haittaa kanssa-autoilijoille )
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 5, 2015 5:25:41 GMT
Okei, saat tulla Ellen jollain ponilla, ja tottakai Tanttu tulee messiin. Mun piti muuten mennä nukkuu 12, mutta valu sitten ja menin kolmelta xD
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 5, 2015 6:35:10 GMT
|
|
Otter
Talliorja
Klonkun hoitaja
|
Post by Otter on Jun 5, 2015 13:29:03 GMT
Moi vaan kaikki! tää foorumi on kyllä tosi hyvä nyt Ja me kanssa Klonkun kanssa voidaan lähteä vaikka seuraks ruohonsyöttelyreissulle, poni kun tuntuu käyttäytyvän vähän paremmin, jos naaman eessä on ruokaa
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 5, 2015 13:39:16 GMT
Ok voidaanko tulla messiin Mailiksen kaa?
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 5, 2015 13:55:27 GMT
Onkos joku menossa hevosleirille niinkuin IRL?
|
|
|
Post by Tanttu on Jun 5, 2015 15:01:10 GMT
Tottahan toki te pääsette ruohonsyöttely reissulle mukaan Klonkun ja Mailiksen kanssa Mä en oo menossa vaikka kovasti houkuttaisi, nyt vaan rahat palavat ajokorttiin ja muihin juttuihin :/
|
|
essi
Lannankärrääjä
|
Post by essi on Jun 5, 2015 15:41:01 GMT
Ite oon IRL vasta 14, joten mä meen, mutta ymmärrän täysin!
|
|
|
Post by Tanttu on Jun 5, 2015 15:50:09 GMT
Oi, kesäleirit oli kyllä ihan parhaita kun pienempänä niillä olin Mille tallille oot menossa? Mutta ehkä jos mä muutaman kerran pääsisin länkkätunnille nyt kesän aikana! Syksyllä ei onneksi tartte huolehtia, saan lukion ja kunnan ansiosta ilmaiset ratsastustunnit, vaikka sitten vähän "väärä" laji onkin
|
|